В наочній формі представляє основні аспекти підходу, інформованого про травму, у громадянській освіті.
Визначає поняття стресу, травматичної події та психологічної травми.
Розглядає вплив травми на освітній процес та впровадження принципу «Не нашкодь» у громадський освіті.
Освітлює техніки першої психологічної допомоги, які можуть використовуватися в громадському освітньому процесі.
Акцентує увагу на протидії вигоранню у провайдерів та провайдерок громадської освіти.
Завантажити посібник можна на сайті
https://diiukraine.org/publikatsii/posibnyk-vchyty-pidtrymuvaty-nadykhaty/
Проєкт «Застосування підходу, інформованого про травму у громадянській освіті» організовано консорціумом експертів(-ок) EENCE, фінансується Федеральним агентством з громадянської освіти (Bundeszentrale für politische Bildung/bpb) завдяки коштам, виділених Федеральним міністерством закордонних справ Німеччини, у межах програми «Розширення співробітництва з громадянським суспільством у країнах Східного партнерства».
Проєкт втілює ГО «Інкубатор демократичних ініціатив» (Україна).