№ | Вид наукової роботи | Назва | Бібліографічний опис |
---|---|---|---|
1 | тези доповіді | Цвет как средство субъект - субъектного взаимодействия Розглядаються ключові питання ролі кольору в якості засобу суб'єкт-суб'єктної взаємодії в світлі авторської концепції психіки як взаємодії між суб'єктами життя, опосередкованого об'єктом, носієм інформації. Ключові слова: цвет, психика, взаимодействие, средство, знак
Рассматриваются ключевые вопросы роли цвета в качестве средства субъект-субъектного взаимодействия в свете авторской концепции психики как взаимодействия между субъектами жизни, опосредованного объектом, носителем информации. Ключевые слова: колір, психіка, взаємодія, засіб, знак. The key issues of the role of color as a means of subject-subject interaction in the light of the author’s concept of the psyche as interaction between the subjects of life, mediated by the object, the information carrier, are examined. Key words: color, psyche, interaction, means, sign |
Сборник тезисов первого всероссийского Конгресса по цвету, с. 13-14. |
2 | стаття | К вопросу о типологии блогеров У статті розглядаються результати оригінального дослідження типології блогерів, розпочате ще в "нульові" роки 21 століття. Подібне дослідження є першим в історії вивчення феномена блогерства і ведення мережевих щоденників. Виділено 8 типів "журналістів", які ведуть блоги на одному з найпопулярніших блогових сервісів - "Живому Журналі" (LJ). Ключові слова: Блог, Живий Журнал, типологія блогерів
В статье рассматриваются результаты оригинального исследования типологии блогеров, начатое еще в "нулевые" годы 21 века. Подобное исследование является первым в истории изучения феномена блогерства и ведения сетевых дневников. Выделено 8 типов "журналистов", ведущих блоги на одном из самых популярных блоговых сервисов - "Живом Журнале" (LJ). Ключевые слова: Блог, Живой Журнал, типология блогеров The article examines the results of the original study of typology of bloggers, started back in the "zero" years of the 21st century. Such a study is the first in the history of studying the phenomenon of blogging and maintaining online diaries. There are 8 types of "journalists" who are blogging on one of the most popular blogging services - LiveJournal (LJ). Key words: Blog, LiveJournal, typology of bloggers |
Базима Б. А. К вопросу о типологии блогеров /Б. А.Базима // IV Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє». // Харків, ХНУ, 2018, с. 66-68. |
3 | хрестоматія | Мышление как иррациональный процесс Піддається критиці сприйняття і оцінка такого псіхічеського процесу як мислення як еталон рационального і логічного. Розглядаються внутрішні противоречия, що виникають в результаті такого ставлення до мишлення. Обґрунтовується підхід до мислення, як ірраціональному явищу. Ключові слова: Ірраціональний процес, мислення, пізнавальний процес.
Подвергается критике восприятие и оценка такого психического процесса как мышление в качестве эталона рационального и логического. Рассматриваются внутренние противоречия, возникающие в результате подобного отношения к мышлению. Обосновывается подход к мышлению, как иррациональному явлению. Ключевые слова: Иррациональный процесс, мышление, познавательный процесс. The perception and evaluation of this psychic process as thinking as a standard of rationallogical and logical. Internal contradictions are considered. The consequences of this attitude toward tion. An approach to thinking is justified, as irrational phenomenon. Key words: Irrational process, thinking, cognitive process. |
Базыма Б. А. Мышление как иррациональный процесс / Б. А. Базыма / Збірник наукових праць "Бочаровські читання". Харків, ХНВУД, 2018, с. 29-32. |
4 | тези доповіді | Досвід психологічного консультування у системи SKYPE Психологічне консультування по «скайп» є одночасно вимушеною і необхідною формою освітньої та психокорекционной роботи з клієнтами. Аудиторно - кабінетні форми мають безперечні переваги при індивідуальній роботі з клієнтом (або при роботі з невеликою групою), оскільки інтерактивність у цих випадках якісно вище. Однак очевидно, що їх повсюдне використання неможливо при роботі з віддаленими клієнтами не обійтися без дистанційних засобів комунікації та взаємодії. Ключові слова: Дистанційне навчання,психологічне консультування, скайп.
Психологическое консультирование по «скайп» является одновременно вынужденной и необходимой формой образовательной и психокорекционной работы с клиентами. Аудиторно - кабинетные формы имеют несомненные преимущества при индивидуальной работе с клиентом (или при работе с небольшой группой), поскольку интерактивность в этих случаях качественно выше. Однако очевидно, что их повсеместное использование невозможно и при работе с удаленными клиентами не обойтись без дистанционных средств коммуникации и взаимодействия. Ключевые слова: Дистанционное обучение,психологическое консультирование, скайп. Counselling via Skype is both a forced and necessary form of educational and psychocorrectional work with clients. Classroom: the forms have clear advantages when an individual customer (or small group), because the interactivity in these cases is qualitatively higher. However, it is evident that their widespread use is not possible when working with remote clients cannot do without a remote means of communication and interaction. Key words: Distance learning,counselling, Skype. |
Базима Б.О. Досвід психологічного консультування у системи SKYPE / Б.О. Базима // Матеріали 3-й всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє», - Харків, ХНУ 2017.- с. 24-25. |
5 | стаття |
Викладені в попередніх наших роботах положення, дозволяють висунути гіпотезу про існування «простору» або «поля» психіки. Використання даних понять не означає, що автор став на позицію «фізичної відомості». Психіка, як і раніше, розглядається як явище самостійного, специфічного структурного рівня дійсності, розташованого між біологічним і соціальним рівнями. Ключові слова: Психіка, суб'єкт, об'єкт, взаємодія, простір психіки
Изложенные в предыдущих наших работах положения, позволяют выдвинуть гипотезу о существовании «пространства» или «поля» психики. Использование данных понятий не означает, что автор встал на позицию «физического сведения». Психика, по-прежнему, рассматривается, как явление самостоятельного, специфического структурного уровня действительности, расположенного «между» биологическим и социальным уровнями. Ключевые слова: Психика, субъект, объект, пространство психики Described in our previous work situation, allow us to hypothesize about the existence of "space" or "field" of psyche. The use of these concepts does not mean that the author took the position of "physical information". Psyche, is still regarded as a phenomenon independent of specific structural level of reality, located "between" the biological and social levels. https://translate.yandex.ua/?text=%D0%98%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%20%D0%B2%20%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%8B%D0%B4%D1%83%D1%89%D0%B8%D1%85%20%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B8%D1%85%20%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%85%20%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%2C%20%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%8E%D1%82%20%D0%B2%D1%8B%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%83%D1%82%D1%8C%20%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%B7%D1%83%20%D0%BE%20%D1%81%D1%83%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B8%20%C2%AB%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%C2%BB%20%D0%B8%D0%BB%D0%B8%20%C2%AB%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8F%C2%BB%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%B8%D0%BA%D0%B8.%20%20%D0%98%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D1%85%20%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D0%B8%D0%B9%20%D0%BD%D0%B5%20%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%B5%D1%82%2C%20%D1%87%D1%82%D0%BE%20%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%20%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%8E%20%C2%AB%D1%84%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%C2%BB.%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%B8%D0%BA%D0%B0%2C%20%D0%BF%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D1%83%2C%20%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%B5%D1%82%D1%81%D1%8F%2C%20%D0%BA%D0%B0%D0%BA%20%D1%8F%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%8F%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%2C%20%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D1%84%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%2C%20%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%C2%AB%D0%BC%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D1%83%C2%BB%20%D0%B1%D0%B8%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%BC%20%D0%B8%20%D1%81%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%BC%20%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8.&lang=ru-enПеревести вGoogleBingDescribed in our previous work situation, allow us to hypothesize about the existence of "space" or "field" of psyche. The use of these concepts does not mean that the author took the position of "physical information". Psyche, is still regarded as a phenomenon independent of specific structural level of reality, located "between" the biological and social levels.Described in our previous work situation, allow us to hypothesize about the existence of "space" or "field" of psyche. The use of these concepts does not mean that the author took the position of "physical information". Psyche, is still regarded as a phenomenon independent of specific structural level of reality, located "between" the biological and social levels. Key words: Psyche, subject, object, interaction, psychic space |
Базима Б.О. Простір психіки. /Б.О. Базима //У друку в Науковому віснику Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». – Херсон. – 2017. – № 1 . |
6 | тези доповіді | К ВОПРОСУ О ПЕРСПЕКТИВАХ ВНЕДРЕНИЯ НОВЫХ ФОРМ ОБУЧЕНИЯ В ПРАКТИКУ ДИСТАНЦИОННОГО ОБРАЗОВАНИЯ Розглядаються перспективні форми навчання таки, як RPG (англ. role-playing game), квести, та їх можливість використання у системи дистанційної освіти. Ключові слова: Дістанційна освіта, навчання, ролеви игри, мотивація.
Рассматриваются перспективные формы обучения такие, как RPG (англ. role-playing game), квесты, и их возможность использования в системе дистанционного образования. Ключевые слова: Дистанционное образование, обучение, полевые игры, мотивация. Promising forms of training the same as RPG (eng. role-playing game), quests, and the possibility of their use in the system of distance education. Key words: Dstance education, training, role game, motivation. |
Базима Б.О. Щодо питання про перспективи впровадження нових форм навчання в практику дистанційної освіти / Б.О. Базима // Матеріали Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції «Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє». Харків – 2015. c. 43-45. |