№ | Вид наукової роботи | Назва | Бібліографічний опис |
---|---|---|---|
1 | стаття |
Робота присвячена актуальним, питанням безпеки руху та експлуатації транспорту на автошляхах України. Як свідчить статистика, традиційні підходи з посилення відповідальності за порушення правил безпеки руху та експлуатації транспорту не дають бажаного результату. У той же час розвиток новітніх технологій у сфері автоматизації транспортних засобів потребує переосмислення правових засад регламентації діяльності у сфері виробництва, управління автоматизованими та автономними транспортними засобами та відповідальності за порушення правил дорожньої безпеки при управлінні такими транспортними засобами. Авторами проведене опитування на предмет впровадження автономних та автоматизованих транспортних засобів на автошляхах України, здійснений економічний, статистичний та порівняльний аналіз необхідності таких змін у систему безпеки дорожнього руху. З урахуванням чинного законодавства розглянуті питання відповідальності виробників, водіїв та розробників програмного забезпечення за заподіяння шкоди при використанні автономних та автоматизованих транспортних засобів. На підставі узагальнених висновків запропоновані заходи щодо подальшого удосконалення протидії правопорушенням у сфері безпеки руху та експлуатації транспорту на автошляхах України. Ключові слова: автономні та автоматизовані транспортні засоби, виробник, водій, розробник програмного забезпечення, кримінальна відповідальність, суспільно небезпечні наслідки
The article is devoted to the urgent issues of traffic safety and operation of vehicles on the roads of Ukraine. According to statistics, traditional approaches to strengthening accountability for violations of traffic safety and vehicle operation rules do not produce the desired results. At the same time, the development of advanced technologies in the field of vehicle automation requires rethinking of the legal framework for regulating activities related to the production, management, and responsibility for violations of traffic safety rules during operation of such vehicles. The authors conducted a survey on introducing autonomous and automated vehicles on the roads of Ukraine, carried out economic, statistical, and comparative analysis of the need for such changes in the traffic safety system. Based on the current legislation, the article examines the issues of responsibility of manufacturers, drivers, and software developers for damages caused by the use of autonomous and automated vehicles. The authors propose enhancement of preventive measures for violation of traffic safety and vehicle operation on the roads of Ukraine. Key words: autonomous and automated vehicles, manufacturer, driver, software developer, criminal liability, socially dangerous consequences |
Павликівський В. І., Юртаєва К. В., Завальний М. В. Автоматизовані та автономні транспортні засоби на автошляхах України: перспективи впровадження та проблеми правового регулювання. Європейські перспективи. 2023. № 3. С. 5-17 |
2 | стаття | Нотаріат як суб’єкт правоохорони В статті розглянуто нотаріат в Україні як суб’єкт правоохорони. Нотаріат визначається автором як особливий інститут із правоохоронними цілями. Розглянуто використання нотаріатом медіації як позасудового способу вирішення правових спорів. Запропоновано законодавче закріплення медіативних (переговорних) функцій нотаріату Ключові слова: превентивна юстиція, нотаріат, медіація, реєстрація, охорона, захист
The article examines the Notarial Office in Ukraine as a subject of law enforcement. The author defines the Notarial Office as a special institution with law enforcement objectives. The potential of law enforcement activity of the Notarial Office is defined by a special notarital form and features of notarial act. Unlike the most of law enforcement organs the Notarial Office doesn’t have it own authority to apply coercive measures. At the same time executive act itself has coercive nature implemented by law enforcement organs in order to secure commitment of the document. Peculiarity of law enforcement activity of the Notarial Office is presented by its close links with judicial power. The Notarial Office fulfils the concept of preventive justice in the fullest extent facilitating the justice by notarial acts. Notarial activity in this case bears preventive potential, the notary by his/her actions must prevent the origin of a legal dispute. The article examines application of mediation by the Notarial Office as a extrajudicial mean of resolving legal disputes. It proposes legal implementation of mediative (negotiating) functions of the Notarial Office. Empowering the notarital acts with special evidential value is a mandatory step on the way of harmonization of domestic legislation with EU legislation. For instance, legal facts agreements and circumstances authenticated by the notarial act may be challenged in court. Explicit legal implementation of this position will bring the Notarial Office of Ukraine closer to basic principles of Latin notaries, according to which notarial documents bear presumption of legality and credibility, which presents the main difference of law enforcement constituent of the Notarial Office from other forms of law enforcement. Key words: preventive justice, notaries, mediation, registration, protection |
Завальний М. В. Нотаріат як суб’єкт правоохорони. Наше право. 2023. № 1. С. 168-172 |
3 | тези доповіді | Залучення громадян до охорони громадського порядку в Україні Проаналізовано сучасний стан правового регулювання порядку залучення громадян до охорони громадського порядку в Україні. Відзначається декларативний та безсистемний підхід щодо залучення громадян до охорони правопорядку. Розглянуто спірні положення Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку та державного кордону». Звернуто увагу на відсутність правового визначення самого поняття «громадського формування», яке не використовується в інших законодавчих актах. Фактично відсутнє нормативне закріплення порядку організації взаємодії таких формувань з правоохоронними органами. Діяльність зазначених громадських формувань дозволяється винятково за погодженням органів Національної поліції та Державної прикордонною служби, будь-яка інша діяльність матиме ознаки протизаконної. Наголошено, що за своєю сутністю діяльність громадських формувань з охорони громадського порядку не може мати ізольований та самостійний характер, а має здійснюватися виключно у співпраці з державними правоохоронними органами. Визначено основні способи стимулювання участі громадян в охороні громадського порядку та визначено перспективи такої діяльності в нашій країні. Ключові слова: охорона громадського порядку, правоохоронні органи, форми взаємодії, громадські формування.
Author analyses present state of legal regulation of citizens’ involvement in community policing in Ukraine. It ascertains declarative character and haphazard approach to citizens’ involvement in community policing. The article reviews controversial provisions of the Statute of Ukraine “On Citizens’ Participation in Community Policing and Protection of the State Border”. It emphasizes the lack of definition of community groups that is not used in other legislative acts. It also outlines the lack of legislative regulation of collaboration of such groups with law enforcement agencies. The activity of such community groups is legitimate only upon reconciliation with organs of the National Police and the State Border Service; any other activity would be considered illegal. The article emphasizes that according to its nature activity of community groups must not be incoherent and independent. It must be conducted exceptionally on the collaborative bases with state law enforcement agencies. The article outlines major ways of encouraging citizens’ participation in community policing and uncovers the perspectives of such activity in our state. Key words: community policing, law enforcement agencies, forms of collaboration, community groups |
Завальний М. В. Залучення громадян до охорони громадського порядку в Україні // Взаємодія громадянського суспільства з сектором безпеки і оборони: сучасні виклики : тези доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Харків, 21 груд. 2021 р.). Харків, 2021. С. 26-29. |
4 | стаття |
Based on documentary scientific methodology, the legal aspects of the circulation of cryptocurrencies in Ukraine and other countries of the world are analyzed. The relationship between the state’s level of economic development and the level of its interest in cryptocurrencies is demonstrated. It was shown that almost all successful states can create and implement their own cryptocurrency. In addition, it was noted how important the issue of choosing the proper form of legal regulation of the cryptocurrency industry is today. For example, many researchers and experts have emphasized that a kind of compromise must be reached on issues related to the legal regulation of cryptocurrencies. It is therefore concluded that this applies to both the sphere of domestic and international law, where clarity, transparency and unambiguousness of legal norms must prevail. Regarding the latter, it is clarified that cryptocurrencies should no longer exist as a shadow source of income for unidentified individuals. Instead, they should be completely banned and eliminated in both the economic and legal fields, or they should be legalized and regulated by current legislation. Ключові слова: cryptocurrency; legal regulation; international experience; legislative support; state policy
Based on documentary scientific methodology, the legal aspects of the circulation of cryptocurrencies in Ukraine and other countries of the world are analyzed. The relationship between the state’s level of economic development and the level of its interest in cryptocurrencies is demonstrated. It was shown that almost all successful states can create and implement their own cryptocurrency. In addition, it was noted how important the issue of choosing the proper form of legal regulation of the cryptocurrency industry is today. For example, many researchers and experts have emphasized that a kind of compromise must be reached on issues related to the legal regulation of cryptocurrencies. It is therefore concluded that this applies to both the sphere of domestic and international law, where clarity, transparency and unambiguousness of legal norms must prevail. Regarding the latter, it is clarified that cryptocurrencies should no longer exist as a shadow source of income for unidentified individuals. Instead, they should be completely banned and eliminated in both the economic and legal fields, or they should be legalized and regulated by current legislation. Key words: cryptocurrency; legal regulation; international experience; legislative support; state policy |
Karchevskyi M., Kovalenko A., Matviichuk A., Zavalnyi M. Legal aspects of cryptocurrency’s circulation: international experience and possibilities of its application in Ukraine. Cuestiones Políticas. Vol. 39, No. 70, 153-164. https://doi.org/10.46398/cuestpol.3970.09 |
5 | стаття | Perspectives of public administration’s development: International experience Метою статті є розкриття актуального стану справ у сфері публічного адміністрування в Україні й у світі. Також розглядаються найбільш гострі проблемні питання відносно функціонування галузі публічного адміністрування. Характеризуються наявні на сьогоднішній день перспективи розвитку публічного адміністрування, зокрема, аналізуються успішні приклади міжнародного досвіду у цій сфері та порівнюються методики здійснення публічного адміністрування у низці розвинутих країн світу. Розкривається зміст понять «публічне адміністрування», «здійснення публічного адміністрування» і «розвиток публічного адміністрування». Аналізується специфіка здійснення публічного адміністрування у країнах, на які Україна прагне бути схожою. Зазначається, що важливість розуміння того, як саме здійснювати публічне адміністрування у межах конкретної держави або конкретного регіону чи муніципалітету, є ключовим фактором успішності та ефективності реалізації тієї чи іншої політичної програми будь-якої політичної сили. Окремо підкреслюється важливість активної співпраці органів державної влади України, а також громадськості, із міжнародними союзниками та партнерами України. Адже саме плідна взаємодія з такими державами допоможе Україні розвиватися більш швидко і набути ті корисні якості і властивості, якими вона повинна володіти задля ефективного здійснення публічного адміністрування. Ключові слова: публічне адміністрування, коректна політика, правове забезпечення, публічні послуги
The purpose of this article is to reveal the urgent state of affairs in the sphere of public administration in Ukraine and the world. The most relevant problematic issues in regard to the functioning of public administration area have been also studied. The current prospects for the development of public administration are characterized. In particular, successful examples of international experience in this field are analyzed. Methods of public administration in a number of developed countries are also compared. The meaning of the terms "public administration", "implementation of public administration" and "development of public administration" is revealed. It is noted that the importance of understanding exactly how to carry out public administration within a particular state or a particular region or municipality is a key factor in the success and effectiveness of a political program of any political force. The importance of active cooperation of state authorities of Ukraine, as well as the public, with Ukraine's international allies and partners is emphasized. After all, it is fruitful interaction with such states that will help Ukraine to develop faster and acquire the useful qualities and properties that it must possess in order to effectively carry out public administration. Key words: public administration, correct policy, legal support, public services |
Khromov, A.V., Gadzalo, I., Abroskin, V.V., Zavalnyi M.V. Perspectives of public administration’s development: International experience. Amazonia Investiga, 10 (44), pp. 270-277. https://doi.org/10.34069/AI/2021.44.08.26 eISSN: 2322-6307 |
6 | тези доповіді |
Визначено порядок запровадження автоматизованого доступу правоохоронних органів до систем відеоспостереження, які належать приватним особам або суб’єктам господарської діяльності Ключові слова: поліція охорони, охоронна діяльність, правоохорона, Національна поліція
The author determines the procedure for introducing automated access of law enforcement agencies to video surveillance systems owned by individuals or business entities Key words: security police, security activities, law enforcement, National Police |
Завальний М. В. Відеоспостереження в публічних місцях як елемент державно-приватного партнерства у сфері забезпечення охорони правопорядку. Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 28 квіт. 2021 р.). С. 88-92. |
7 | тези доповіді | Поліція охорони як суб’єкт надання охоронних послуг Розглянуто нормативно-правові засади надання поліцією охорони охоронних послуг. Ключові слова: поліція охорони, охоронна діяльність, правоохорона, Національна поліція
The author considers the legal basis for the provision of security services by the police. Key words: security police, security activities, law enforcement, National Police |
Завальний М.В. Поліція охорони як суб’єкт надання охоронних послуг. Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників IV Всеукр. наук.-практ. конф. (Харків, 20 лист. 2020 р.), С. 89-91. URL: https://library.pp-ss.pro/index.php/ndippsn_20201120/article/view/zavalnyi |
8 | стаття | Перспективи залучення громадян до охорони громадського порядку в Україні У статті проаналізовано сучасний стан правового регулювання порядку залучення громадян до охорони громадського порядку в Україні. Відзначається декларативний та безсистемний підхід щодо залучення громадян до охорони правопорядку. Розглянуто спірні положення Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку та державного кордону». Звернуто увагу на відсутність правового визначення самого поняття «громадського формування», яке не використовується в інших законодавчих актах. Фактично відсутнє нормативне закріплення порядку організації взаємодії таких формувань з правоохоронними органами. Діяльність зазначених громадських формувань дозволяється винятково за погодженням органів Національної поліції та Державної прикордонною служби, будь-яка інша діяльність матиме ознаки протизаконної. Наголошено, що за своєю сутністю діяльність громадських формувань з охорони громадського порядку не може мати ізольований та самостійний характер, а має здійснюватися виключно у співпраці з державними правоохоронними органами. Визначено основні способи стимулювання участі громадян в охороні громадського порядку та визначено перспективи такої діяльності в нашій країні. Ключові слова: охорона громадського порядку, правоохоронні органи, форми взаємодії, громадські формування.
The article analyses present state of legal regulation of citizens’ involvement in community policing in Ukraine. It ascertains declarative character and haphazard approach to citizens’ involvement in community policing. The article reviews controversial provisions of the Statute of Ukraine “On Citizens’ Participation in Community Policing and Protection of the State Border”. It emphasizes the lack of definition of community groups that is not used in other legislative acts. It also outlines the lack of legislative regulation of collaboration of such groups with law enforcement agencies. The activity of such community groups is legitimate only upon reconciliation with organs of the National Police and the State Border Service; any other activity would be considered illegal. The article emphasizes that according to its nature activity of community groups must not be incoherent and independent. It must be conducted exceptionally on the collaborative bases with state law enforcement agencies. The article outlines major ways of encouraging citizens’ participation in community policing and uncovers the perspectives of such activity in our state. Key words: community policing, law enforcement agencies, forms of collaboration, community groups |
Завальний М.В. Перспективи залучення громадян до охорони громадського порядку в Україні // Наше право, 2020, №3. С. 38-44 |
9 | тези доповіді | Недержавна правоохоронна діяльність в Україні Розглянуто соціальні, політичні та економічні передумови недержавної правоохоронної діяльності .Розглянуто питання взаємодії державних та недержавних суб'єктів правоохорони. Ключові слова: правоохоронна діяльність, правоохорона, державні суб'єкти правоохорони, недержавні суб'єкти правоохорони
The article considers the social, political and economic preconditions of non-state law enforcement. The author considers the issue of interaction between state and non-state law enforcement entities. Key words: law enforcement activity, law enforcement, state subjects of law enforcement, non-state subjects of law enforcement |
Завальний М. В. Недержавна правоохоронна діяльність в Україні. Актуальні питання юридичної науки та практики : тези доп. учасників І Наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 23 квіт. 2020 р.), С. 10-13. URL: із https://library.pp-ss.pro/index.php/ndippsn_20200423/article/view/zavalnyi |
10 | тези доповіді | Визначення строків проведення процедурних дій щодо розгляду заяв про надання дозволу на імміграцію Розглянуто питання розбіжностей визначення граничного терміну розгляду заяв про надання дозволу на імміграцію адвокатами, які представляють інтереси заявників на отримання дозволу на імміграцію, та посадовими особами Державної міграційної служби України. Ключові слова: міграційне право, міграція, Державна міграційна служба, строки
The article discusses the differences between the definition of the deadline for consideration of applications for immigration permits by lawyers representing the interests of applicants for immigration permits and officials of the State Migration Service of Ukraine. Key words: migration law, migration, State Migration Service, deadlines |
Завальний М. В. Визначення строків проведення процедурних дій щодо розгляду заяв про надання дозволу на імміграцію. Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників III Всеукр. наук.-практ. конф. (Харків, 19 черв. 2020 р.) , С. 89-91. URL: https://library.pp-ss.pro/index.php/ndippsn_20200619/article/view/zavalnyi |
11 | стаття | Міжнародно-правові та національні механізми контролю за недержавними суб’єктами охоронної діяльності Розглянуто проблеми делегування державних повноважень у сфері правоохорони до приватного сектору економіки, розглянуто питання здійснення контролю за недержавними суб'єктами охоронної діяльності. Визначено принципи державного контролю за діяльністю недержавних суб’єктів охоронної діяльності. Проаналізовано міжнародні вимоги щодо забезпечення такого контролю як із боку міжнародних інституцій, так і в межах національного законодавства. Ключові слова: охорона правопорядку, недержавні суб'єкти охорони правопорядку, приватні охоронні компанії, приватні військові та охоронні компанії, права людини, контроль
The author of the article has studied the reasons for introducing a control mechanism over the activities of private security companies, which play an increasingly important role in the security sector worldwide. These companies by providing security services, directly influence the security, human rights and democratic order of the country. In this regard, it has been emphasized that the issues of legal regulation of the activities and responsibilities of private security companies are particularly important for society and the state. The importance of controlling private security companies and security services is conditioned by the particularities of the services provided by these entities. Private security companies in the course of their activities can apply physical force, special means (in some countries even firearms) to citizens, carry out their detention, which in turn can cause degrading treatment and physical suffering. Further privatization and outsourcing in the security sector has led to a significant expansion of this area and increased risks of human rights and freedoms' violations. The author has stated that the purpose of control over the activity of non-government entities in the field of security and safety is to prevent deviations from the established order of state security and public order protection, prevention, detection and termination of actions that harm the protected state interests. The need to strengthen this control is due to two main aspects: 1) there is a need to raise the standards of corporate governance in the field of non-governmental protection of human rights; 2) there is a more general tendency to regulate the behavior of all business structures regarding human rights in all areas of their activities. The author has distinguished four possible ways to influence private security companies: national legal systems and courts; corporate norms; international and regional voluntary initiatives; international and legal regulation. Key words: policing, non-government security entities, private security companies, private military and security companies, human rights, control |
Завальний М. В. Міжнародно-правові та національні механізми контролю за недержавними суб’єктами охоронної діяльності // Право і безпека – Право и безопасность – Law and Safety. 2019. № 2 (73). – С. 31-36. |
12 | монографія одноосібна |
Дослідження присвячене пошуку оптимальних заходів, що спрямовані на вдосконалення правового та організаційного забезпечення діяльності державних та недержавних суб’єктів правооохорони, визначенню їхнього місця в правоохоронній системі суспільства. Досліджується низка протиріч 8 діяльності державних та недержавних суб’єктів правоохорони, зокрема, під час реалізації право-охороної діяльності в сфері охорони громадського порядку та надання охоронних послуг. Здійснюється теоретичний аналіз соціального призначення та ролі недержавних суб’єктів правоохорони в системі правого регулювання для визначення самої суті та першооснови цих суб’єктів, визначення їхнього адміністративно-правового статусу, форм та методів їхньої діяльності та взаємодії з державними органами. Надаються пропозиції щодо вдосконалення механізму контрольно-наглядової діяльності держави за недержавними суб’єктами правоохорони. Для наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників, аспірантів, ад'юнктів, студентів, слухачів, курсантів вищих навчальних закладів, а також усіх тих, хто цікавиться проблемами адміністративного права. Ключові слова: охорона правопорядку, недержавні суб'єкти охорони правопорядку, приватні охоронні компанії, приватні військові та охоронні компанії, права людини, контроль
|
Завальний М. В. Адміністративно-правові засади діяльності та взаємодії державних та недержавних суб'єктів правоохорони в Україні : монографія. Харків : Константа, 2018. 376 с. |
13 | стаття |
У статті розглянуто сутність та зміст взаємодії органів Національної поліції, органів місцевого самоврядування та громадських формувань з охорони громадського порядку, визначено найбільш дієві форми такої взаємодії, запропоновано шляхи вдосконалення її нормативно-правового регулювання. Ключові слова: взаємодія, охорона громадського порядку, Національна поліція, органи місцевого самоврядування, громадські формування.
The article discusses the essence and content of the interaction between the bodies of the National Police, local authorities and public formations on the protection of public order, identifies the most effective forms of such interaction, proposes ways to improve its legal regulation. Key words: interaction, protection of public order, National Police, local authorities, public formations. |
Завальний М. В. Сутність та завдання взаємодії Національної поліції з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування щодо забезпечення публічної безпеки та порядку /М. В. Завальний// Науковий вісник публічного та приватного права. 2018. Випуск 3. С. 134-138. |
14 | стаття | Правоохоронна функція нотаріату У статті розглянуто нотаріат в Україні як суб’єкт правоохорони. Нотаріат визначається автором як особливий інститут із правоохоронними цілями. Розглянуто використання нотаріатом медіації як позасудового способу вирішення правових спорів. Запропоновано законодавче закріплення медіативних (переговорних) функцій нотаріату. Ключові слова: превентивна юстиція, нотаріат, медіація, реєстрація, охорона, захист.
The article examines the Notarial Office in Ukraine as a subject of law enforcement. The author defines the Notarial Office as a special institution with law enforcement objectives. The article examines application of mediation by the Notarial Office as a extrajudicial mean of resolving legal disputes. It proposes legal implementation of mediative (negotiating) functions of the Notarial Office. Key words: preventive justice, notaries, mediation, registration, protection. |
Завальний М. В. Правоохоронна функція нотаріату /М. В. Завальний// Науковий вісник публічного та приватного права. 2018. Випуск 4. С. 134-138. |
15 | стаття | Контроль держави за здійсненням недержавної правоохоронної діяльності Державний контроль у сфері правоохорони залежно від моменту здійснення контролю поділено на попередній (превентивний) та подальший контроль. В якості універсальних (загальних) напрямів контролю, що поширюється на всі види недержавних суб’єктів правоохорони, виділено реєстрацію, ліцензування та контроль рівня професійної підготовки цих суб’єктів. Обґрунтовано обов’язкову державну реєстрацію всіх недержавних суб’єктів правоохорони. Розглянуто закордонний досвід ліцензування правоохоронної діяльності. Відзначено, що в Україні ліцензуванню підлягає лише один вид недержавної правоохоронної діяльності – здійснення приватної охорони. Запропоновано шляхи вдосконалення нормативно-правових актів, якими закріплено кваліфікаційні вимоги до суб’єктів приватної охорони. Ключові слова: правоохоронна діяльність; недержавні суб’єкти право охорони; контроль; реєстрація; ліцензування
Государственный контроль в сфере охраны порядка в зависимости от момента контроля разделен на предварительный (превентивный) и последующий контроль. В качестве универсальных (общих) направлений контроля, которые распространяются на все виды негосударственных субъектов правоохраны, выделены регистрация, лицензирование и контроль уровня профессиональной подготовки этих субъектов. Аргументировано обязательную государственную регистрацию всех негосударственных субъектов правоохраны. Рассмотрен зарубежный опыт лицензирования правоохранительной деятельности. Отмечено, что в Украине лицензированию подлежит только один вид негосударственной правоохранительной деятельности – осуществление частной охраны. Предложены пути совершенствования нормативно-правовых актов, которыми закреплены квалификационные требования к субъектам частной охраны. Ключевые слова: правоохранительная деятельность; негосударственные субъекты охраны правопорядка; контроль; регистрация; лицензирование The article considers an issue of public control over the activity of non-state subjects of law enforcement. It ascertains that activity of non-state subjects of law enforcement should exist in the framework determined by the law. This requires the creation of a reliable and efficient mechanism of public control over the proper execution of the powers delegated to civil society by the state. An objective of such control is the prevention of deviations from the established procedure of ensuring public security and protection of public order, prevention, identification and suppression of actions directed at damaging protected public interests. The article emphasizes that uncontrolled outsourcing in the law-enforcement sphere, a failure to provide proper public control over the activity of non-state subjects of law enforcement may lead to considerable violations of rights and freedoms of citizens. Depending on the moment of control public control in law enforcement sphere can be divided into preliminary (preventive) and subsequent control. Registration, licensing and control over professional training level of these subjects are viewed as universal (general) directions of control which extend to all types of non-state subjects of law enforcement. The article substantiates mandatory state registration of all non-state subjects of law enforcement. It emphasizes that the Institute of registration is a primordial element of controlling activity exercised by executive authorities in law enforcement sphere. The article overviews peculiarities of registration of such non-state subjects of law enforcement as private notaries, private executives, advocates, public formations maintaining protection of public order and the state border, private security companies, etc. The article analyses foreign experience in licensing of law enforcement activity. It ascertains that there is only one type of non-state law enforcement activity in Ukraine that is subject to licensing, namely provision of private protection services. In future after establishing normative regulation of detective activity, detective activity will also become subject to licensing. The article studies separate issues of licensing security activity services. It proposes ways of enhancement of normative-legal acts which establish qualification requirements for subjects of private protection services. Key words: law enforcement activity; non-state subjects of law enforcement; control; registration; licensing |
Завальний М. В. Контроль держави за здійсненням недержавної правоохоронної діяльності /М. В. Завальний// Форум права: електрон. наук. фахове вид. 2018. № 3. С. 22–29. URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/FP_index.htm_2018_3_5.pdf |
16 | тези доповіді | Суб'єкти охоронної діяльності в Україні Розглянуто систему суб'єктів надання охоронних послуг в Україні Ключові слова: охоронна діяльність, правоохорона
|
Завальний М.В. Суб'єкти охоронної діяльності в Україні // Реформування національного та міжнародного права: перспективи та пріоритети: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, Украї-на, 19–20 січня 2018 р.). – Одеса: ГО «Причорноморська фундація права», 2018. С. 68-70 |
17 | стаття | Місце державних органів в системі суб’єктів правоохорони В статті виділено критерії віднесення тих чи інших державних органів саме до правоохоронних, адже діяльність всіх державних органів та публічно-правових структур певним чином спрямована на реалізацію правоохоронної функції; відзначено провідне значення правоохоронних органів в системі суб’єктів правоохорони. Ключові слова: правоохоронна діяльність, правоохоронні органи, суб’єкти правоохорони, правоохорона.
The article defines the criteria for classifying certain government agencies as law enforcement agencies, the activities of all state bodies and public and legal structures are, to one extent or another, aimed at implementing law enforcement functions; noted the dominant role of law enforcement in the system of subjects of law enforcement. Key words: law enforcement, law enforcement agencies, subjects of law enforcement |
Завальний М.В. Місце державних органів в системі суб’єктів правоохорони /М.В. Завальний // Вісник східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. 2018. №1(242) |
18 | стаття | Принципи взаємодії державних та недержавних суб’єктів правоохорони в Україні в статті розглянуто загальні та спеціальні принципи взаємодії державних та недержавних суб’єктів правоохорони; зазначені принципи обумовлюють цілі, завдання, характер та види заходів, коло суб’єктів та об’єктів діяльності в даній сфері Ключові слова: правоохоронна діяльність, суб’єкти правоохорони, взаємодія, принципи.
в статье рассмотрены общие и специальные принципы взаимодействия государственных и негосударственных субъектов правоохраны; указанные принципы определяют цели, задачи, характер и виды мер, круг субъектов и объектов деятельности в данной сфере Ключевые слова: правоохранительная деятельность, субъекты правоохраны, взаимодействие, принципы. the article review general and specific principles of cooperation between public and private subjects of law enforcement; these principles specifies objectives, tasks, character and types of measure, subjects and objects in sphere analyzed. Key words: law enforcement activity, subjects of law enforcement, cooperation principles. |
Завальний М.В. Принципи взаємодії державних та недержавних суб’єктів правоохорони в Україні /М.В.Завальний // Правовий часопис Донбасу № 1 (62) 2018. С. 114-120 |
19 | посібник | Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності У навчальному посібнику представлено методичні рекомендації, пропозиції і зауваження до проектів нормативно-правових актів та наукові роз 'яснення окремих положень чинного законодавства, розроблені фахівцями Харківського національного університету внутрішніх справ. Наукові праці, що включено до навчального посібника, безпосередньо стосуються питань удосконалення форм і методів діяльності слідчих та інших підрозділів органів Національної поліції України. Для працівників органів Національної поліції України, науковців, викладачів, ад 'юнктів, аспірантів, докторантів, курсантів, студентів та слухачів навчальних закладів юридичного профілю, а також усіх, хто цікавиться питаннями удосконалення діяльності органів Національної поліції України і інших органів правопорядку’. Ключові слова: правоохоронна діяльність, проекти нормативно-правових актів, пропозиції, зауваження
|
Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навчальний посібник (до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку у Харкові) / за заг. ред. д-ра юрид. наук, доц. В.В. Сокуренка. - X. : Стильна топографія. 2017. - 1164 с. |
20 | стаття |
В статье рассмотрены проблемы делегирования государственных полномочий в сфере правоохраны в частный сектор экономики, рассмотрены вопросы осуществления контроля над негосударственными субъектами охранной деятельности. Проанализированы международные требования по обеспечению такого контроля как со стороны международных институций, так и в пределах национального законодательства. Ключові слова: правоохорона, недержавні суб'єкти правоохорони, приватні охоронні компанії, приватні військові та охоронні компанії, права людини, контроль
В статье рассмотрены проблемы делегирования государственных полномочий в сфере правоохраны в частный сектор экономики, рассмотрены вопросы осуществления контроля над негосударственными субъектами охранной деятельности. Проанализированы международные требования по обеспечению такого контроля как со стороны международных институций, так и в пределах национального законодательства. Ключевые слова: правоохрана, негосударственные субъекты правоохраны, частные охранные компании, частные военные и охранные компании, права человека, контроль. In article the author considers problems of delegation of the state powers in the field of right protection in the private sector of economy, questions of control over non-state actors of security activity. The author analyzed the international requirements for ensuring such control both from the international institutions, and within the national legislation. Key words: right protection, non-state actors of right protection, private security companies, private military and security companies, human rights, control. |
Завальный М.В. Контроль за деятельностью негосударственных субъектов охранной деятельности: международно-правовые и национальные механизмы / М.В. Завальный// Право и политика. 2017. № 4. С. 77-82. |
21 | тези доповіді | Адвокатура як суб’єкт правовохорони в Україні Адвокатура розглядається як елемент системи суб’єктів, які виконують правоохоронну діяльність. Ключові слова: адвокатура, правоохорона, суб'єкти правоохорони
|
Завальний М.В. Адвокатура як суб’єкт правовохорони в Україні // Цінність права як найефективнішого регулятора суспільних відносин: Міжнародна науково-практична конференція, м. Харків, 6-7 жовтня 2017 р. С. 41-43 |
22 | тези доповіді | Залучення курсантів вищих навчальних закладів МВС України до наукової діяльності Розглянуто питання залучення курсантів ВНЗ МВС України до наукової діяльності в контексті професійної підготовки поліцейських кадрів, а також запропоновано трирівневу систему заходів організації такої діяльності. Ключові слова: підготовка поліцейських, наукова діяльність, навчальний процес
Рассмотрен вопрос вовлечения курсантов ВУЗов МВД Украины в научную деятельность в контексте профессиональной подготовке полицейских кадров, а также предложена трехуровневая система мероприятий организации такой деятельности. Ключевые слова: подготовка полицейских, научная деятельность, учебный процесс |
Завальний М.В. Залучення курсантів вищих навчальних закладів МВС України до наукової діяльності // Підготовкаохоронців правопорядку в Харкові (1917–2017 рр.): зб. наук. ст. і тез доп. на наук.-практ. конф. до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку в Харкові(м. Харків, 25 листоп. 2017 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2017. – 340 с. – С. 122-124. |
23 | тези доповіді | Ліцензування як форма державного контролю за охоронною діяльністю Рогзглянуто приводи та підстави контрольної діяльності державних органів за діяльністю недержавних суб'єктів охоронної діяльності. Визначено колізійні аспекти нормативно-правового регулювання ліцензування охоронної діяльності та запропоновано шляхи їхнього усунення. Ключові слова: ліцензування, охоронна діяльність, Національна поліція, Міністерство внутрішніх справ.
|
Завальний М.В. Ліцензування як форма державного контролю за охоронною діяльністю / М.В. Завальний // Стан та перспективи розвитку адміністративного права України: матеріали IV міжнар. наук.-практ. конф., м.Одеса, 10 листопада 2017 р. - Одесса : ОДУВС, 2017. - 260 с. - С.193-195 |
24 | стаття | Адвокатура в системі недержавних суб’єктів правоохорони України Розглянуто питання адміністративно-правового статусу адвокатури як недержавного суб’єкту правоохорони та її місце в системі державних та недержавних суб’єктів правоохорони в Україні. На підставі аналізу внутрішнього змісту та зовнішнє функціональне вираження правоохоронної діяльності визначено сутність реалізації адвокатурою правоохоронних функцій. Ключові слова: суб’єкти правоохорони, правоохоронна діяльність, правозахисна діяльність, адвокатура
Рассмотрены вопросы административно-правового статуса адвокатуры как негосударственного субъекту правоохраны и ее место в системе государственных и негосударственных субъектов правоохраны в Украине. На основании анализа внутреннего содержания и внешнего функционального выражение правоохранительной деятельности определена сущность реализации адвокатурой правоохранительных функций. The article is devoted questions of administrative legal status of legal profession as non-state to the subject of right protection and its place in the system of the state and non-state actors of right protection in Ukraine It defines. on the basis of the analysis of internal contents and external functional expression of law-enforcement activity the essence of realization by legal profession of law-enforcement functions. |
Завальний М. В. Адвокатура в системі недержавних суб’єктів правоохорони України [Електронний ресурс] / М. В. Завальний // Форум права. - 2017. - № 3. - С. 47–52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index.htm_2017_3_10. |
25 | тези доповіді | Теоретичні передумови недержавної правоохоронної діяльності в Україні Виділено основні теоретичні передумови недержавної правоохоронної діяльності, які визначають потребу суспільства та створюють реальні можливості її реалізації. Ключові слова: правоохорона, недержавні суб'єкти правоохорони
The articles outlines the following main theoretical (social, political, ideological, economical) bases of non-governmental law enforcement activities, which define public, demand and create real opportunity for their realization. |
Завальний М.В. Теоретичні передумови недержавної правоохоронної діяльності в Україні / М.В. Завальний // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні проблеми адміністративного права та процесу» (м. Харків, 30 червня 2017 року). - С.76-79 |
26 | підручник |
У підручнику розглянуто основні питання міграційного права, зокрема його поняття та місце в правовій системі України, правовий статус суб’єктів міграційного права, правовий режим міграції в Україні, юридичну відповідальність у міграційній сфері, а також основи міграційного права зарубіжних країн. Для викладачів, студентів, курсантів, аспірантів та докторантів вищих юридичних навчальних закладів, науковців та практичних працівників, а також усіх, хто цікавиться проблемами міграційного права. Ключові слова: міграційне право
|
Міграційне право України : підручник / [С.М. Гусаров, А.Т. Комзюк, О.Ю. Салманова та ін.] ; за заг. ред. д-ра юрид. наук, чл.-кор. НАПрН України С.М. Гусарова ; МВС України, Харків, нац. ун-т внутр, справ. - Харків : ХНУВС, 2016. - 296 с. |
27 | тези доповіді |
Розглянуто проблемні питання порядку взаємодії територіальних підрозділів Національної поліції з органами місцевого самоврядування та місцевими державними адміністраціями Ключові слова: національна поліція, взаємодія, органи місцевого самоврядування
|
Завальний М.В. Форми взаємодії територіальних підрозділів Національної поліції з органами місцевого самоврядування щодо забезпечення публічної безпеки та порядку / М.В Завальний // Стан та перспективи розвитку адміністративного права України: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 12 жовтня 2016 р. - Одеса : ОДУВС, 2016. - 224 с. - С. 174-176 |
28 | стаття | Правовий статус державних та недержавних суб’єктів охоронної діяльності в Україні Визначено особливості адміністративно-правового статусу окремих груп державних та недержавних суб’єктів охоронної діяльності в Україні. Визначено критерії розмежування повноважень суб’єктів охоронної діяльності, а також запропоновано шляхи вдосконалення нормативно-правого регулювання в зазначеній сфері. Ключові слова: охоронна діяльність, правове регулювання, поліція охорони, приватна охорона
Определены особенности административно-правового статуса отдельных групп государственных и негосударственных субъектов охранной деятельности в Украине. Выделены критерии разделения полномочий субъектов охранной деятельности, предложены пути усовершенствования нормативно-правового регулирования в данной сфере. Ключевые слова: охранная деятельность, правовое регулирование, полиция охраны, частная охрана The article defines peculiarities of administrative-legal status of certain groups of state and private subjects of safeguarding activity in Ukraine. It defines differentiate criteria for competence of the subjects of safeguarding activity, and also proposes ways of enhancement normative-legal regulation in this sphere. Key words: security activities, regulation, police protection, private security |
Завальний М. В. Правовий статус державних та недержавних суб’єктів охоронної діяльності в Україні [Електронний ресурс] / М. В. Завальний // Форум права. - 2016. - № 4. - С. 133–139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index |
29 | тези доповіді | Перспективні напрямки взаємодії органів внутрішніх справ та органів місцевого самоврядування Розглянуто організаційні та функціональні форми взаємодії органів внутрішніх справ та органів місцевого самоврядування. Запропоновано створити окреме муніципальне унітарне підприємство , завданнями якого стали б співпраця з органами поліції щодо забезпечення охорони громадського порядку та охорони об’єктів на території відповідних муніципальних утворень. Ключові слова: правоохоронна діяльність, суб’єкти правоохорони, взаємодія, органи місцевого самоврядування
The thesis examines the organizational and functional forms of interaction between the bodies of internal affairs and local self-government bodies. The author proposes to create a separate municipal unitary enterprise, whose tasks would be to cooperate with the police in order to ensure the protection of public order and the protection of objects in the territory of the relevant municipal entities. Key words: law enforcement, law enforcement, interaction, local self-government bodies |
Завальний М.В. Перспективні напрямки взаємодії органів внутрішніх справ та органів місцевого самоврядування /М.В. Завальний// Актуальні проблеми адміністративно-правового забезпечення діяльності органів внутрішніх справ України : зб. матеріалів наук.-практ. конф. (м. Харків, 1 5 квіт. 2015 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2015. – 248 с. – С. 76-80 |
30 | підручник | Адміністративне право України. Особлива частина. Академічний курс В Академічному курсі на основі досягнень адміністративно-правової науки, сучасного законодавства України і практики його застосування висвітлено основні питання курсу адміністративного права України (особливої частини). Для курсантів, студентів, ад’юнктів, аспірантів та викладачів юридичних спеціальностей вищих закла Ключові слова: адміністративне право, особлива частина, галузь права, підручник
|
Адміністративне право України. Особлива частина. Академічний курс : [підручник] / за заг. ред. акад. НАПрН України О. М. Бандурки. - X.: Золота миля, 2013. - 840 с. |
31 | тези доповіді | Визначення початкового моменту адміністративного затримання Здійснено аналіз практики застосування адміністративного затримання щодо визначення моменту затримання особи. Запропоновано зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідно до рішень Конституційного Суду України. Ключові слова: адмінстративне затримання, строк затримання, обчислення строків
The theses have analyzed the practice of using administrative detention to determine the time of a person's detention. The author proposes amendments to the Code of Ukraine on Administrative Offenses in accordance with the decisions of the Constitutional Court of Ukraine. Key words: administrative detention, term of detention, calculation of time limits |
Завальний М.В. Визначення початкового моменту адміністративного затримання /М.В. Завальний// Адміністративне право України: сучасний стан та шляхи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 квіт. 2012 р.) / МВС України, Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Харків : ХНУВС, 2012. – 256 с. |
32 | підручник | Адміністративне право України. Загальна частина. Академічний курс Основною метою даного видання Загальної частини Адміністративного права України є створення такого академічного курсу, який би передбачав поглиблене теоретико-методологічне вивчення відповідної навчальної дисципліни. Комплексно і більше широко, ніж традиційно прийнято в підручниках з адміністративного права, розглядаються адміністративні акти управління, питання державного контролю і нагляду, адміністративно-правові режими, проблеми адміністративного примусу, вивчаються також питання забезпечення режиму законності в державному управлінні, збільшення прозорості у діяльності державної служби та перехід до відбору, просування по службі та оцінки роботи державних службовців на основі їх особистих здібностей та досягнень через створення відповідної правової бази, сумісної з практикою Європейського Союзу у цій сфері; підвищення професійної спроможності державних службовців до вироблення та реалізації урядової політики; посилення стимулів для державних службовців через прозору та ефективну систему винагород, ефективне управління кар'єрним зростанням, професійний розвиток та соціальний захист; вдосконалення технічного забезпечення державних службовців та системи управління державною службою через устаткування сучасним обладнанням і застосування нових інформаційних та комунікаційних технологій; поліпшення якості виконавської діяльності та підзвітності органів державної влади через краще управління на інституційному рівні. Академічний курс написано з урахуванням нового законодавства України, змін і доповнень до чинного адміністративного законодавства, нових підходів у регулюванні управлінських відносин, висвітленні проблем законодавчого забезпечення державного управління, ролі та місця адміністративного права в цій сфері. Для студентів, курсантів юридичних спеціальностей ВНЗ. Ключові слова: адміністративне право, загальна частина, галузь права, підручник
|
Адміністративне право України. Загальна частина. Академічний курс : [підруч.] / за заг. ред. академіка НАПрН України 0.М. Бандурки. - X. : Золота миля, 2011.- 584 с. |
33 | стаття | Органи внутрішніх справ як суб’єкт адміністративно-деліктного провадження Досліджені теоретичні та практичні питання здійснення органами внутрішніх справ адміністративно-деліктного провадження, зокрема, визначено місце та роль ОВС в системі суб’єктів адміністративно-деліктного провадження України. Визначаються правові підстави, завдання та напрямки здійснення органами внутрішніх справ цієї діяльності. Ключові слова: адміністративно-деліктне провадження, стадія, адміністративне правопорушення, суб’єкт провадження, органи внутрішніх справ
|
Завальний М.В. Форум права. – 2011. – № 1. – С. 366–371 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/FP/2011-1/11zmvadp.pd |
34 | пропозиції до законодавства |
Збірник наукових праць Лабораторії розраховано на науковців, викладачів, ад’юнктів, аспірантів, студентів, курсантів, слухачів навчальних закладів юридичного профілю. Він буде корисним і цікавим молодим науковцям, оскільки його авторами були вчені та практичні працівники різних правоохоронних та цивільних відомств, які під час експертизи проектів нормативно-правових актів, формулювання пропозицій та зауважень до них, використовували специфічний методологічний та логічно-стилістичний інструментарій. Збірник наукових праць стане методичним посібником для науковців, які виконують завдання щодо розробки проектів нормативно-правових актів, їх експертизи та рецензування, надання пропозицій та зауважень до інших наукових праць. Ключові слова: експертиза проектів нормативно-правових актів, пропозиції, зауваження
|
Збірник наукових праць науково-дослідної лабораторії з розроблення законодавчих та інших нормативно-правових актів навчально-наукового інституту психології, менеджменту, соціальних та інформаційних технологій Харківського національного університету внутрішніх справ за 2007–2009 роки. – Т. 3. Експертиза проектів нормативно-правових актів. Пропозиції та зауваження / М. І. Іншин, А. Т. Комзюк, О.М. Музичук та ін. - Харків : ОСН, 2010. – 356 с. |
35 | настанови (вказівки), рекомендації | Збірник наукових праць НДЛ РЗНПА ХНУВС. – Т. 2. Практичні рекомендації У збірнику представлено проекти нормативно правових актів підготовлені науково-дослідною лабо/літорісю з розроблення законодавчих та інших нормативно -правових актів навчально наукового інституту психології, менеджменту, соціальних та інформаційних технологій Харківського національного університету внутрішніх справ у 2007-2009 рр. Проекти (тасуються як питань правоохороіиіої діяльності органів внутрішніх справ, так і цілої низки внутрішньо організаційних питань (проходження служби, кадрового забезпечення, професійної підготовки та відбору, заміщення вакантних посад науково педагогічних працівників, розрахунку норм навантаження на працівників системи ОВС, іх соціально-правового захисту тощо). Для науковців, викладачів, ад’юнктів, аспірантів, студентів, курсантів, слухачів навчальних закладів юридичного профілю, всіх, хто цікавиться питаннями законодавчого забезпечення діяльності органів внутрішніх справ та інших правоохоронних відомств. Ключові слова: практичні рекомендації, правоохоронна діяльність, кадрове забезпечення
|
Збірник наукових праць науково-дослідної лабораторії з розроблення законодавчих та інших нормативно-правових актів навчально-наукового інституту психології, менеджменту, соціальних та інформаційних технологій Харківського національного університету внутрішніх справ за 2007–2009 роки. – Т. 2. Практичні рекомендації / М. І. Іншин, А. Т. Комзюк, О.М. Музичук та ін. - Харків: Титул, 2010. – 300 с. |
36 | пропозиції до законодавства | Збірник наукових праць НДЛ РЗНПА ХНУВС – Т. 1. Проекти нормативно-правових актів У збірнику представлено практичні рекомендації підготовлені науково-дослідною лабораторією з розроблення законодавчих та інших нормативно-правових актів навчально-наукового інституту психології, менеджменту, соціальних та інформаційних технологій Харківського національного університету внутрішніх справ у 2007-2009рр. Практичні рекомендації стосуються як питань правоохоронної діяльності органів внутрішніх справ, так і цілої низки внутрішньо-організаційних питань (проходження служби, кадрового забезпечення, професійної підготовки, розрахунку норм навантаження на працівників системи ОІЗС, іх соціально-правового захисту тощо). Для науковців, викладачів, ад’юнктів, аспірантів, студентів, курсантів, слухачів навчальних закладів юридичного профілю, всіх, хто цікавиться питаннями законодавчого забезпечення діяльності органів внутрішніх справ та іїіших правоохоронних відомств. Ключові слова: проекти, нормативно-правові акти, правоохоронна діяльність
|
Збірник наукових праць науково-дослідної лабораторії з розроблення законодавчих та інших нормативно-правових актів навчально-наукового інституту психології, менеджменту, соціальних та інформаційних технологій Харківського національного університету внутрішніх справ за 2007–2009 роки. – Т. 1. Проекти нормативно-правових актів / М. І. Іншин, А. Т. Комзюк, О.М. Музичук та ін. - Харків: Титул, 2010. – 250 с. |
37 | посібник |
В посібнику визначається місце, значення та особливості законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності органів внутрішніх справ України, уточнюються його методологічні засади, характеризується правоохоронна діяльність як об’єкт законодавчого забезпечення, визначаються напрями законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності органів внутрішніх справ, аналізуються його організаційно-процедурні аспекти. Для студентів, курсантів, слухачів навчальних закладів юридичного профілю, викладачів, ад’юнктів, аспірантів, всіх, хто цікавиться питаннями законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності. Ключові слова: правоохоронна діяльність, кадрове забезпечення, законодавство, нормативно-правові акти, органи внутрішніх справ
|
Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності органів внутрішніх справ України: навчальний посібник / А.Т. Комзюк, М.І. Іншин, О.М. Музичук та ін. - Харків: ОСН, 2010. – 174 с. |
38 | стаття | Приводи й підстави порушення справи про адміністративні проступки Розглянуто приводи та підстави порушення справи про адміністративні правопорушення. Визначено порядок процесуального оформлення приводів порушення справ про адміністративні правопорушення. Ключові слова: адміністративне правопорушення, приводи, підстави, деліктне провадження
Рассмотрены поводы и основания возбуждения дела об административных правонарушениях. Определен порядок процессуального оформления поводов возбуждения дел об административных правонарушениях. Ключевые слова: административное правонарушение, поводы, основания, деликтное производство The reasons and grounds for initiating a case on administrative offenses are considered. The order of procedural registration of reasons for initiating cases on administrative offenses is determined. Key words: administrative offense, reasons, grounds, tort proceedings |
Завальний М.В. Приводи й підстави порушення справи про адміністративні проступки. Південноукраїнський правничий часопис. 2010. №1. С. 162-165. |
39 | стаття | Порушення справи про адміністративне правопорушення та її розслідування Стаття присвячена аналізу чинного законодавства, яке регламентує порушення справи про адміністративне правопорушення та її розслідування. На підставі дослідження запропоновано шляхи вдосконалення правового регулювання адміністративно-деліктного провадження. Ключові слова: деліктне провадження, адміністративне правопорушення, стадіі провадження
Статья посвящена анализу действующего законодательства, регулирующего порядок возбуждения дела об административном правонарушении и его расследовании. На основании исследования предложены пути усовершенствования правового регулирования административно-деликтного производства. Ключевые слова: деликтное производство, административное правонарушение, стадии производства The article is devoted to analysis of effective legislation, which regulates procedure of commencement of a case on administrative transgression and its investigation. On the grounds of research completed, it offers ways of improvement of legal regulation of administrative delictual procedure. Key words: tort proceedings, administrative offense, stages of proceedings |
Завальний М.В. Порушення справи про адміністративне правопорушення та її розслідування. Університетські наукові записки. 2009. №4(32). С. 160-165 |
40 | коментар | Кодекс законів про працю України: Науково-практичний коментар У науково-практичному коментарі на підставі аналізу трудового законодавства України надані роз’яснення щодо застосування норм Кодексу законів про працю України. Видання поєднує у собі загальнотеоретичний підхід до проблем трудового права із практичною спрямованістю на вирішення складних питань роботи з кадрами, що виникають у діяльності підприємств, установ та організацій. Видання буде корисним для науковців, викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів юридичного та економічного профілю, суддів, адвокатів, працівників правоохоронних органів, персоналу кадрових та бухгалтерських служб, а також для всіх, хто цікавиться проблемами трудового права. Ключові слова: кодекс законів про працю України, коментар
|
Кодекс законів про працю України: Науково-практичний коментар / К57 [І. В. Арістова, В. В. Безусий, С. О. Бондар та ін.]; заред. О. О. Погрібного, М. І. Іншина, І. М. ПІопіної. - К.: Правова єдність, 2008. - 456 с. |
41 | коментар | Кодекс України про адміністративні правопорушення: наук.-практ. коментар У науково-практичному коментарі на підставі аналізу новітнього законодавства надано вичерпні пояснення щодо особливостей застосування норм Кодексу України про адміністративні правопорушення, при цьому особливу увагу приділено новим складним та практично важливим проблемам адміністративної відповідальності. Видання буде корисним для суддів, адвокатів, працівників правоохоронних та інших державних органів, юристів, які працюють на підприємствах, в організаціях, установах, студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів юридичного профілю, а також для всіх, хто цікавиться проблемами застосування законодавства України про адміністративні правопорушення. Ключові слова: кодекс України про адміністративні правопорушення, коментар
|
Кодекс України про адміністративні правопорушення : Науково-практичний коментар / Р. А. Калюжний, А. Т. Комзюк, О. О. Погрібний та ін.; - К. : Всеукраїнська асоціація видавців “Правова єдність”, 2008. - 781 с. |
42 | посібник | Училище професійної підготовки працівників органів внутрішніх справ України: Наук.-практ. посібник У науково-практичному посібнику висвітлюються теоретичні та практичні питання організації діяльності училищ професійної підготовки працівників органів внутрішніх справ України. Докладно розглянуто нормативно-правове забезпечення діяльності вказаних відомчих навчальних закладів, питання професійної орієнтації та професійного відбору кандидатів на службу до ОВС, правовий статус суб'єктів навчально-виховного процесу у сфері початкової професійної підготовки, організація перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу системи ОВС України. Окрему увагу приділено питанням соціально-правового захисту працівників постійного та перемінного складу училищ професійної підготовки. Для викладачів, докторантів, ад'юнктів (працівників навчально-керівного складу, курсантів та слухачів училищ професійної підготовки працівників органів внутрішніх трав, науковців та практичних працівників підрозділів професійної підготовки, а також курсантів, слухачів і ад'юнктів навчальних закладів системи МВС України. Ключові слова: органи внутрішніх справ, професійна підготовка, підвищення кваліфікації
|
Харків: Вид-во ТОВ «Титул», 2007. – 320 с. (у співавторстві: М.І. Іншин, О.М. Музичук, К.Ю. Мельник та ін.) |
43 | стаття | Порушення справи про адміністративне правопорушення як етап адміністративного розслідування Представлено определение содержания возбуждения дела об административных правонарушениях как этапа административного расследования, обоснована авторская позиция рассмотрения возбуждения как этапа, а не стадии административного расследования. Ключові слова: адміністративний процес, адміністративне провадження, юрисдикційне провадження
Представлено определение содержания возбуждения дела об административных правонарушениях как этапа административного расследования, обоснована авторская позиция рассмотрения возбуждения как этапа, а не стадии административного расследования Ключевые слова: административный процесс, административное производство, юрисдикционное производство Definition of the maintenance for excitation of an affair about administrative offences as stage of administrative investigation is submitted, the author's position of consideration for excitation as stage, instead of a stage of administrative investigation is proved. Key words: administrative procedure, administrative proceedings, jurisdictional proceedings |
Завальний М.В. Порушення справи про адміністративне правопорушення як етап адміністративного розслідування [Електронний ресурс] / М. В. Завальний // Право і Безпека. - 2006. - Т. 5, № 4. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2006_5_4_14 |