Розділ І. Людина як основний суб’єкт прав в умовах цифрової трансформації в ЄС

Зміст навчальних питань, що входять до теми:

1.1. Демократичні засади та правові принципи цифрової трансформації в ЄС

1.2. Публічні і приватні суб’єкти прав в цифровому просторі

1.3. Права людини в контексті цифрової трансформації в ЄС: класифікація та зміст

1.4. Верховенство права в цифровому просторі

Розділ ІІ. Безпечний та надійний цифровий простір, у якому захищається приватність та розширюються права дітей в ЄС

Зміст навчальних питань, що входять до теми:

2.1. Право на персональні дані в цифровому просторі

2.2. Право на конфіденційність комунікацій та інформації в цифровому просторі

2.3. Право на приватне життя та його таємницю у цифровому просторі

2.5. Право бути забутим онлайн

2.5. Право на цифрову спадщину

2.6. Правові гарантії безпечного цифрового простору для дітей та молоді

2.7. Правове регулювання боротьби з кіберзлочинністю та забезпечення кібербезпеки

Розділ ІІІ. Принцип солідарності та інклюзивності як одна з основ цифрової трансформації прав в ЄС

Зміст навчальних питань, що входять до теми:

3.1. Цифровий простір як платформа для здійснення прав людини та сприяння інклюзії

3.2. Право на доступ до Інтернету та цифрових технологій

3.3. Право на цифрову освіту

3.4. Право на працю в умовах цифрової трансформації

3.5. Право на доступ до публічних цифрових сервісів

Розділ IV. Участь у цифровому публічному просторі в ЄС

Зміст навчальних питань, що входять до теми:

4.1. Право на надійний, різноманітний та багатомовний цифровий простір

4.2. Право на свободу вираження поглядів та інформації, боротьба з незаконним шкідливим контентом, дезінформацією в цифровому просторі

4.3. Правове регулювання публічних закупівель в контексті цифрової трансформації в ЄС

4.4. Право на інформацію про учасників процедури публічних закупівель

4.5. Прозорість публічних закупівель проти конфіденційності персональних даних

4.6. Електронні правочини за проведеною процедурою публічної закупівлі

4.7. Застосування електронного цифрового підпису в процедурі публічних закупівель

4.8. Уніфікація української системи ProZorro із системою оголошення тендерів ЄС TED (Tenders Electronic Daily)

Розділ V. Свобода вибору в справедливому та інноваційному цифровому просторі в ЄС

Зміст навчальних питань, що входять до теми:

5.1. Права користувачів онлайн-сервісів

5.2. Запобігання цифровій гендерній дискримінаційній практиці та досягнення гендерного балансу у здійсненні прав у цифровому просторі

5.3. Безкоштовні публічні ліцензії як основа для використання прав у цифровому просторі

5.4. Правове регулювання взаємодії з алгоритмами та системами штучного інтелекту: виклики та перспективи

5.5. Захист права на персональні дані та права на приватність при взаємодії з алгоритмами та системами штучного інтелекту

5.6. Відповідальність за шкоду, заподіяну використанням технологій штучного інтелекту

Section VI. Sustainable development as a principle of digital transformation in the EU

Розділ VI. Сталий розвиток як принцип цифрової трансформації в ЄС

Зміст навчальних питань, що входять до теми:

6.1. Перетин цифрових прав та екологічної і кліматичної справедливості

6.2. Соціальний вплив здійснення цифрових прав

6.3. Вимоги до комп’ютерного забезпечення, винаходу, корисної моделі, промислового зразка та інших результатів інтелектуальної, творчої діяльності як об’єктів права інтелектуальної власності в контексті сталого розвитку

Розділ VII. Цифровізація правосуддя в ЄС

Зміст навчальних питань, що входять до теми:

7.1. Цілі та принципи цифрового правосуддя в ЄС

7.2. Доступ до цифрової трансформації як гарантія доступу до правосуддя

7.3. Електронна ідентифікація та авторизація, сумісність та безпека цифрових послуг у сфері правосуддя

7.4. Цифрові інструменти в суді

7.5. Цифрові рішення для альтернативного вирішення спорів

7.6. Правові основи та практичні кейси використання алгоритмів і систем