З метою практичної спрямованості майбутніх юристів у рамках освітнього процесу відбулося бінарне онлайн-заняття за темою «Психологічні типи клієнтів та особливості спілкування з ними», організоване доцентом кафедри юридичних дисциплін Сумської філії ХНУВС Мариною Василенко за участі юриста управління судової роботи ТОВ «Оператор Газотранспортної системи України» адвоката Марини Коваленко (м. Київ).

Юрист-практик під час заняття наголосила, що використання системи інструментів міжособистісних комунікацій для юриста починається зі спілкування з людиною, яка звернулася до нього за правовою допомогою. У свідомості юриста-початківця, до якого вперше звернулися за професійною порадою, виникає безліч питань.

Деякі ключові аспекти, які стосуються психологічних типів клієнтів та особливостей спілкування з ними, визначили і обговорили здобувачі вищої освіти у форматі ділової гри: «Як встановити психологічний контакт з людиною, враховуючи її гендерні особливості, вік, соціальний статус, настрій в даний момент?», «Як спрямувати бесіду в потрібне русло і керувати нею?», «Чи потрібно прагнути відразу давати юридичну пораду або слід взяти паузу та призначити час нової зустрічі?».

Враховуючи, що в основі інтегрованого діалогу наведені цікаві практичні приклади, обговорення було жвавим і предметним.

Сумська філія ХНУВС