Курси підвищення кваліфікації «Цифрові технології у дистанційному навчанні здобувачів освіти»

Доцентка кафедри соціально-гуманітарних дисциплін факультету № 6 кандидатка філологічних наук Наталія Кобилко підвищила свою професійну майстерність за темою «Цифрові технології у дистанційному навчанні здобувачів освіти» на базі Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ). Курси підвищення кваліфікації об’єднали педагогів, що постраждали від війни, а саме із Харкова, Мелітополя, Сум, Бахмута, Краматорська, Лисичанська, Маріуполя та ін. 

Програма складалася з трьох модулів: 1. Цифрові технології для організації освітнього процесу. 2. Цифрові інструменти для оцінювання результатів навчання. 3. Нові освітні практики. Теоретичний модуль з елементами інтерактиву охоплював такі теми: «Цифрові трансформації освіти і науки: цілі та перспективи. Smart-технології в освітньому процесі» (спікер д-р пед. наук, проф. Будник О.Б.), «Медійна та інформаційна грамотність педагога в умовах війни» (спікер д-р пед. наук, проф. Червінська І.Б.). Практичний блок був спрямований на формування вмінь педагогів застосовувати в навчальному процесі різні технології, а саме: «Інтерактивні аркуші для онлайн і офлайн навчання: платформа Wiser.Me» (спікер канд. біол. наук, доц. Гнєзділова В.І.), «Навчальна взаємодія з використанням онлайн-дошки Padlet» (спікер канд. пед. наук, доц. Фомін К.В.), «Підготовка навчальних матеріалів з використанням цифрових інструментів і ресурсів (LearningApps)» (спікер д-р філол. наук, проф. Качак Т.Б.), «Smart-дошки та їх використання в освітньому процесі. Створення інтерактивного уроку» (спікер канд. техн. наук, ст. викл. Котик М.В.), «Цифрові ресурси для оцінювання результатів навчання здобувачів освіти: платформа Kahoot!» (спікер канд. пед. наук, доц. Близнюк Т.О.), «Дослідницько-орієнтоване навчання з використанням віддалених лабораторій платформи Go-Lab» (спікер д-р пед. наук, проф. Будник О.Б.). Також програма курсів передбачала самостійну роботу слухачів, які мали за допомогою розглянутих застосунків створити практичні завдання, тести для своєї дисципліни, а потім їх презентувати. Цифрові ресурси суттєво урізноманітнюють процес навчання, роблять його більш цікавим і сучасним, розвивають творче мислення здобувачів освіти. 

Учасники курсів ділилися власним досвідом використання інтерактивних засобів навчання, говорили про переваги та недоліки кожного, презентували свої напрацювання. Як результат плідної роботи кожен отримав свідоцтво про підвищення кваліфікації в обсязі 30 акад. год (1,0 кредит ЄКТС). 

ВЗГ ХНУВС